Veckans tjejlista!

Dejting / Permalink / 10
Hoppsan! Hade helt glömt bort att det var söndag igår och dags för tjejlista. Det tar vi igen idag. Här är dom hetaste tjejerna just nu:

1. Johanna F (1)
2 -10. Vakant

Bubblare: Anna G, Olivia, Maria, Åsa Melefors, Mart, Sara Lejon, Gabbi, Ellen, Nina, Hörströms dejt, Katrin, Stina, Anna G igen
#1 - - Olivia:

hmmm.., eftersom jag är bubblare så borde du svara ja på mitt mail.

#2 - - Tobi:

Men först får du väl berätta vad Annas "speciella tack" är

#3 - - Olivia:

men inte vet jag. du får väl fråga henne ? MEN SNÄLLLLAAAA, tänk på stackars mig oh anna oh carro :O

#4 - - Tobi:

Men det var ju du som lovade ett speciellt tack. Du måste väl veta vad det är du lovar? Förresten var väl Västervik inställt?

#5 - - Carro:

Anna går nog med på ett "möte" vilket kan ses som en dejt i andra ögon ^^,
Om Västervik blir inställt eller inte hänger på ditt svar ...

#6 - - Tobi:

Möte? Och vad menas med det? Är det second base som gäller?

#7 - - Olivia:

Västervik är då inte inställt, men eftersom jag är i v-vik nu så kommer det bli anna oh carro som möter dig, vilket innebär att vad som än händer så kommer du iaf få träffa anna.

#8 - - Anna:

HALLÅÅ! VAD är det här nu då?? o ni ska kalla er för mina kompisar o bara säljer ut mej WHTTA HELLL??!!? Vad tror ni om mej :O

#9 - - Carro:

Ett irl-möte är det enda som utlovats, Anna! Förresten kommer jag antagligen följa med.

#10 - - Anonym:

ja precis. men tobi här är lite seg, så du får väl hjälpa till att tjata på honom annars så blir hela vår kväll förstörd :O

Till top