Multipass-tävlingen avgjord

Tävling / Permalink / 5
image1315
Japp, tävlingen är avslutad och fyra vinnare har utsetts. Svårt, eftersom det var lite si och så med både rätta svar och motiveringar. Men här är i alla fall vinnarna:
1. Markus Stöld
2. Kalm
3. Gobo
4. Marina

Biljetterna kan hämtas hos mig under fredagen. Stöld och Marina kommer jag sannolikt att träffa. Kalm och Gobo får ringa mig på 070-3636521 så bestämmer vi nåt.
#1 - - Marina:

Jehoo, jag vann! Trots att jag svarade fel. Min undran är nu, vann jag helt gratis eller har du någon slags innestående tjänst att kräva?

#2 - - Tobi:

Det enda jag kräver är att jag blir bjuden över på mat och sällskapsspel nån kväll under hösten. Rödvin ska givetvis också ingå, men det tar jag med själv.

#3 - - Markus Stöld:

Så jävla gööööööööttt!
För övrigt, det verkar ju lite kul att köra AW på L'Orient samt att det är billig mat och öl. 20 bagis för en bira är ju ett fyndpris, men är det inte värt att betala 30:- för att få dricka riktigt god bärs på Wokis jämfört med blasket hos Sami?
Så, blir det Wokis för AW eller bara L'Orient för hela slanten i morgon?

#4 - - Tobi:

Har funderat lite på det där. Jag föredrar nog god Zeunerts på Wokis för 30 bagare framför Samis utspädda ful-öl för 20. Nygge och jag kom på att man faktiskt kan börja på L´Orient och sen gå till Wokis en stund och sen tillbaka. Tror hursomhelst det blir rätt tråkigt att vara på L´Orient från 19-03. Jag är nog mer inne på att köra på wokis från ca 19 (ja, jag vet att det är sent) till 23 och sen dra på Multipass.

#5 - - Marina:

Jag röstar på att köra en wokis innan, håller med om att det blir för mycket Lórient annars. Och det är värt tio spänn extra för god öl. Är lite sugen på kycklingspett oxå. Tobbe, kolla tiden när jag skrev detta, till och med innan våran morgonpromenad!!

Till top