Multipasstävlingen fortsätter...

Tävling / Permalink / 3
image1321
Jag har fortfarande fyra fribiljetter till fredagens Multipass att ge bort. Vet du inte vad Multipass är så besök: http://www.multipass.nu/

Alltså:
1. Lämna en kommentar nedan och berätta varför just du ska vinna.
2. Besvara även frågan: Pandora är inte bara en klassisk svensk eurodanceartist från Västerås med hits som "Trust me", det är också namnet på en av Saturnus månar. Nämn ett annat av samma månes namn (månen Pandora har alltså flera namn..).

Tävlingen pågår fram till torsdag 12.00.
#1 - - Gobo:

Vafan vann jag inte?
Borde räcka med att jag vet vem Samuel är...
På 1 å 2 svarar jag att jag vill dricka bärs för en 20ga!

#2 - - Tobi:

Känner du Samuel? Jag säger ju det: DU ÄR EN SYNTHARE! Kom ut ur garderoben!

#3 - - Gobo:

Haha spelade handboll med honom när det begav sig lol!

Till top